INTERAKCIJA

Tkogod da ima bilo kakvih tema, pitanja, nedoumica ili situacija koje bi volio podijeliti na ovom blogu, neka ih napiše, ja ću objaviti ono što Vi želite da se objavi.

Isto tako, ako imate pitanja ili nekih situacija koje ne znate kako sami riješiti, pošaljite pitanje, ja ću pokušati odgovoriti iz svog iskustva i znanja. Bilo bi lijepo da se to podijeli na blogu, da ostali mogu iz toga stvarati svoja iskustva, no nije nužno.  Isto tako pozivam i sve one koji imaju potrebu dati svoje komentare, da se u to uključe.

Htjela bih da ovo postane interaktivno mjesto, klub onih koji se ne žele osjećati samima na svom putu prema sebi.  To mi je došlo u meditaciji kao put kojim osobni svemir treba dalje ići.

Lijepu večer svima

6 Comments (+add yours?)

  1. MM
    May 31, 2011 @ 20:10:49

    Teško je komentirati kad nakon čitanja teksta ostane uvijek roj misli koje treba posložiti!😉
    Hvala što s nama dijelite svoja iskustva.

    Reply

  2. sanja
    May 31, 2011 @ 20:43:50

    ..zanimljivo je da si to napisala jer sam ja bas danas o tome razmisljala. danas je za mene bio nekako poseban dan i ja sam po prvi puta osjetila potrebu da nesto napisem i da ti to negdje objavim. iskreno, zapravo sam i mislila na ovu tvoju stranicu. i malo prije kad sam konacno sjela za kompjuter i kao prvo otvorila ovu stranicu..eto, naisla sam na poziv da napravim upravo ono o cemu sam razmisljala… kaj to nije zanimljivo????

    Reply

  3. Nina
    Jun 01, 2011 @ 07:09:16

    Još se ponekad moram podsjetiti da u miru saslušam, čujem i pustim – trenutak, doživljaj, osjećaj. Još često srljam i ponekad se spotaknem o samu sebe. Učim, znam da mi treba svaka ogrebotina, bol i nesigurnost.

    Ovdje nalazim podsjetnik da sam na dobrom putu, da obično nije jer niti ne treba biti jednostavno. U stvari, kad dođemo do cilja shvatimo da je bilo lako, “da uvijek dobijemo i imamo baš ono što nam treba”.

    Jako mi se sviđa ovaj naziv “klub onih koji se ne žele osjećati samima na svom putu prema sebi”. Puno mi znače tekstovi, prepoznajem vlastita previranja, “roj misli”.
    Pod istim krošnjama Maksimira duboko dišem i tražim odgovore, svijest da sreća i mir koje živim su moje prirodno stanje i baš ono što mi treba i zaslužujem.

    Nije važno što ne poznajem sve metode i lekcije, važno je da dođem do cilja, svojim putem, kakav god on bio.

    Reply

Leave a Reply

