LINK NA MOJ NOVI BLOG KOJI SE OD DANAS OBJAVLJUJE NA PORTALU VEČERNJEG LISTA

http://blog.vecernji.hr/bojana-benovic/2012/02/07/put-kroz-zivot/

Dragi moji, ovih dana nisam pisala jer sam vrijeme uglavnom provodila na putu. Nastavit ću i dalje sa pisanjem na ovom blogu, iako od danas pišem i za blog portal Večernjeg lista, što me izuzetno veseli. Ovo mjesto je moj osobni kutak mira u kojem  olakšavam dušu. Hvala svima što me pratite i što ste mi dali ideju da krenem dalje. Osobni sveMir je moj život i moj je put usmjeren u tom pravcu, iako još uvijek, živjeći u materijalnom svijetu, nalazim razloga opirati se potpunom prepuštanju svog života u tom smjeru. Iz toga razloga proživljavam osobne turbulencije koje nisu ugodne, ali znam čemu vode pa ih automatski nešto lakše podnosim.

 

 

Leave a Reply

