POZIV NA ENERGETSKI ČVENK

Novi energetski čvenk održat će se u nedjelju 19.02. u terminu od 18 do 20.00 sati.

Mogu se prijaviti svi koji osjećaju da im je potrebna energetska podrška za početak radnog tjedna,  ugodno druženje uz razgovor,  te vježbe opuštanja i  vizualizacije.

Participacija:                                 100 kn / osobi

Maksimalan broj sudionika:    12

Mjesto održavanja:                     Zagreb

Prijave su moguće zaključno sa petkom 17.02. u 12 sati, a možete se prijaviti na mail osobnisvemir@gmail.com.

U potvrdi prijave šaljem i točnu adresu čvenka.

Vidimo se

Bojana

2 Comments (+add yours?)

  1. jadre
    Feb 16, 2012 @ 13:06:48

    Bojana, pozdrav. Tvoj blog je jedini koji pratim, a da nije tematski vezan na hranu ili nekakvu kreativa i proslijeđujem ti blogersku nagradu. O čemu se radi možeš pogledati na blogu http://mrvica-zivota.blogspot.com/. Ako ne možeš povezati tko ti šalje, sjeti se plišanog konjića kojeg si poslala jednom hrabrom kemo-borcu prije otprilike pet godina s pismom na koje mi i danas zasuze oči. Taj hrabrica je danas u trećem razredu, a mama nešto piskara po blogu.

    Reply

    • osobnisvemir
      Feb 16, 2012 @ 14:56:14

      Draga moja, kako se ne bih sjetila. Prije 5 godina sam bila u Međugorju po prvi puta u životu. Još sam nosila periku, jer mi kosa nije počela rasti, tek sam završila sa kemoterapijama, još me čekalo zračenje. Rano ujutro smo stajali ispod mjesta ukazanja gospe i svatko je imao priliku preporučiti nekoga gospi. Ja nisam od onih koji se ističu u javnosti i iako nisam imala namjeru ništa reći, čula sam sama sebe kako preporučam to mrvicu gospi. Nakon što sam to izgovorila, shvatila sam da ništa nisam tražila za sebe. Shvativši to, podigla sam glavu i pogledala gospu, a oko njezine glave je ranoizlazeće sunce stvorilo aureolu. Znala sam da mi govori da nisam molila za sebe zato što sam zdrava. A znala sam i tko će biti zdrav. Hvala gospi na tom čudu. Predivne vijesti i hvala ti na komentaru. Pogledati ću link.
      Bojana

      Reply

Leave a Reply

