Drugi duhovni zakon – Zakon davanja

Taj bi se zakon također mogao zvati i „Zakonom davanja i primanja“ jer svemir djeluje putem DINAMIČNE razmjene. Ništa nije STATIČNO. Kad krv prestane teći, počinje se zgrušavati. Zbog toga trebamo davati i primati da bismo u svom životu održali kružni tijek obilja. Riječ obilje znači „prelijevati se“ – engl. affluere = utjecati u.

Svaki odnos predstavlja davanje i primanje.  Davanje začinje primanje, primanje začinje davanje. Zapravo davanje = primanje jer su davanje i primanje različiti vidovi tijeka energije u svemiru. Ako zaustavimo tijek jednog ili drugog, ometamo inteligenciju prirode.

Sve što ima neku vrijednost, davanjem se umnožava. Ono što se ne umnoži davanjem, nije vrijedno niti davanja niti primanja. Ako dajete nevoljko, iza takvog davanja nema energije i tada se taj dar neće povećati.

Najvažnija je NAMJERA iza davanja i primanja, a ona uvijek treba biti STVARANJE SREĆE za onog koji daruje i prima. Sreća podržava i održava život pa tako stvara dobitak.

Vježbanje Zakona davanja je jednostavno: ako želite radost, obradujte druge; ako želite ljubav, naučite je davati; ako želite materijalno obilje, pomozite drugima da postanu bogati. Najlakši način da dobijete ono što želite je da pomognete drugima dobiti ono što oni žele.Čak i misao o davanju, misao o blagoslovu ili jednostavna molitva ima moć utjecaja na druge.

Najbolji način aktiviranja Zakona davanja je odluka da ćete, kad god nekog susretnete, nešto dati. Nije potrebno da to bude materijalno; to bi mogao biti cvijet, kompliment, molitva, brižljivost, pažnja, suosjećanje, prihvaćanje, ljubav,…

Odlučite da dajete kuda god išli, koga god vidjeli. Što više dajete, imati ćete više povjerenja u čudesan učinak ovog zakona. Što ćete više primati, rasti će vaša sposobnost davanja.

Naša prava narav je narav obilja i bogatstva. Bogati smo po prirodi jer priroda podržava svaku potrebu i želju. Ne nedostaje nam ništa jer je naša osnovna narav, narav čiste potencijalnosti i beskonačnih mogućnosti.

Aktivirati ćete Zakon davanja obvezujući se na slijedeće korake tijekom narednih 7 dana:

  1. Kuda god išao, koga god susreo, ponijet ću dar. Darovi nisu nužno materijalni.
  2. Danas ću sa zahvalnošću primiti sve darove koje će mi život pružiti. Primit ću darove prirode od sunčevog sjaja, proljetnog pljuska ili ptičjeg pjeva. Biti ću otvoren primanju od drugih ljudi, bilo da je to u vidu materijalnog dara, novca, komplimenta, usluge, molitve,…
  3. Obvezat ću se da održim kruženje bogatstva kroz svoj život dajući i primajući najdragocjenije darove života – darove brižljivosti, suosjećanja, prihvaćanja i ljubavi. Svaki put kad nekog sretnem tiho ću mu poželjeti sreću, radost i smijeh.

Danas je majčin dan. Jeste li osjetili zahvalnost prema svojim majkama? Jeste li im to na bilo koji način pokazali? Čak i ako nisu žive, možete im zapaliti svječicu i poslati im ljubav. Njihove duše to sigurno osjećaju. Davanje je vezano sa ženskim aspektom. Nije li divno da je pisanje o ovom zakonu došlo na red upravo danas, na majčin dan? To je simbolika života, potvrda da zakon djeluje za sve one koji ga se pridržavaju i u njega vjeruju.

Želim vam puno davanja iz srca tijekom čitavog tjedna.

18 Comments (+add yours?)

  1. poruka
    May 13, 2012 @ 17:56:12

    eto to je to

    Reply

    • Andrea
      May 13, 2012 @ 19:13:36

      Primjena 2. zakona počela je nezgodom. Zapalila sam mami svjećicu i kad sam izlazila ugasila ju i nakrenula (nepromišljenost) da vidim je li ugašena. Vosak se izlio po namještaju. Ali nije me uzrujalo kako bi prije. Sjetila sam se recepta s peglom i gle sav vosak sam uspjela maknut. Kad sam se vratila upalila sam drugu dušicu. Hvala mama! Poklonila sam dvjema osobama nešto što im puno znači. Njihova zahvala ispunila mi je srce.

      Reply

  2. Vesna
    May 14, 2012 @ 07:08:17

    Moram ti priznati da sam osjetila da ce drugi zakon biti tezak.
    Mislim da je velika kušnja ovaj tjedan!
    U prvom sam shvatila koliko i u bezazlenim situacijama na neki nacin”sudim” i hvala ti sto si me osvijestila u tome.
    Za sebe mislim da nisam nezahvalna ali kada sam ovo procitala zapitala sam se jesam li zahvalna dovoljno!
    Drzim fige svima , sebi pogotovo,mislim da ce mi jako trebati!

    Reply

    • Andrea
      May 14, 2012 @ 07:45:22

      Ovaj zakon mi se čini težim nego što u prvi čas izgleda. Treba davati, ali opet ne “energetskim vampirima”, a treba znati i primiti, to je nekad još i teže.

      Reply

    • osobnisvemir
      May 14, 2012 @ 09:18:06

      Meni je drugi zakon predivan i jako mu se veselim. Mnogi se niti ne pitaju jesu li zahvalni, a kamoli jesu li zahvalni dovoljno, stoga se opusti i kreni u zahvalnost. Sve što je bilo, nebitno je, jer je prošlo. Nebitno je i što će biti. Ostaje bitan samo ovaj trenutak i što te priječi da iz njega kreneš u zahvalnost, bez bremena onoga što je bilo i bez prosudbe hoćeš li biti dovoljno zahvalna. Sretno

      Reply

  3. dunja
    May 14, 2012 @ 10:20:18

    ovaj drugi zakon mi se čini divan – i baš sam ga trebala pročitati sada, baš mi je sada trebalo ovako nešto

    Reply

    • osobnisvemir
      May 15, 2012 @ 18:38:46

      Super, Dunja, drago mi je da si nam se pridružila i da si našla ono što ti je bilo potrebno. Nema veze što nisi radila prošli tjedan, nadoknadit ćeš sve ovaj. Zakoni se ionako nastvljaju jedan na drugi. Ako nismo svjesni da imamo beskraj mogućnosti, ne možemo sa lakoćoma davati. Stoga, ako sa lakoćom daješ, već si svjesna da ti ne može uzmanjkati🙂

      Reply

  4. Andrea
    May 14, 2012 @ 12:07:34

    Mislim da bi u zahvalnost mogli uključiti i sve ono što uzimamo zdravo za gotovo: drage ljude, zdravlje, krov nad glavom, vodu iz slavine, itd., itd..
    Meni je sve ovo super, i baš se dobro osjećam! I nastojim i dalje meditirat da mi uđe u naviku kao pranje zubi.

    Reply

  5. Andrea
    May 15, 2012 @ 08:41:28

    Poslala sam frendici SMS Volim te. Nije mi još odgovorila i sad se osjećam pomalo glupavo.

    Reply

    • osobnisvemir
      May 15, 2012 @ 18:39:38

      Istinsko davanje je ono kad dajemo i ne mislimo da bismo nešto trebali dobiti zauzvrat, čak i ako je to samo sms poruka. Čim nešto očekujemo, to nije davanje.

      Reply

      • Andrea
        May 15, 2012 @ 19:45:36

        Uf, a baš mislila da sam nešto lijepo dala. A onda sam uništila s ipak očekivanjem reakcije.

      • osobnisvemir
        May 16, 2012 @ 08:45:22

        Nisi ništa uništila, dapače. Prije svega, prvo si sebi dala osjećaj užitka da si nešto dala. Onda si ga sama sebi pokvarila svojim očekivanjem. Međutim, na kraju si dala sama sebi spoznaju da možeš davati i bez očekivanja. Zbog te spoznaje si i dala. Ne samo da si dobila, nego si višestruko i trajno dobila. Bravo

      • Andrea
        May 16, 2012 @ 09:43:10

        “Kad jednom odlučiš pregaziti rijeku, ne tuži se da su ti koljena mokra”. Učim, mokra su mi, ali i dalje gazim na put k sebi.

  6. Vesna
    May 15, 2012 @ 16:13:29

    Andrea,ako pomaze , ja ti saljem dobre zelje i poruku,volim te !
    ne ocekuj nista od frendice,mozda te iznenadi kad se najmanje budes nadala i na neki drugi nacin!

    Reply

Leave a Reply

