Jutarnje afirmacije

Dragi svi koji čitate. Već neko vrijeme šaljem jutarnje afirmacije za dan na sve koji su na mojoj mailing listi. Ukoliko ih želite dobivati, pošaljite mi svoj mail na osobnisvemir@gmail.com.

U mailu naznačite želite li i obavijesti o radionicima ili drugim korisnim stvarima ili linkovima, jer ću te mailove staviti u novu, odvojenu grupu, da vas ne “zatrpavam” informacijama.

Ujedno koristim ovu priliku da vas obavijestim da ovog petka i nedjelje nema “disaonica”, te da je prvi slijedeći termin u petak 01.06.

Uvodi se i novi program “odvezivanja ili kidanja veza” po metodi Phyllis Krystal koji će se održavati srijedom od 20.30 do 22 sata. Participacija je 50 kn. Prijave najkasnije dan ranije na mail. Prvo odvezivanje je u srijedu 30.05. Više o metodi ću napisati u Radionicama ili na webu www.osobnisvemir.hr

Karmički zakon divno djeluje. Ja sam odlučila intenzivno obraćati pažnju na svoju karmu vremena i iako i dalje ne cijenim svoje vrijeme koliko bih željela, osjećam sve manji pritisak obaveza i nedostatka vremena. Obraćajte pažnju na događaje u svom danu, osvijestite u kojem dijelu života vas karma najviše “pritišće” i svjesnom odlukom iz trenutka u trenutak “čistite” svoju karmu. To se radi osvještavanjem i prihvaćanjem.

Ako tko želi, slobodan je podijeliti svoja iskustva sa nama.

9 Comments (+add yours?)

  1. Ana
    May 23, 2012 @ 12:35:01

    Draga Bojana, imas moj mail, slobodno me “zatrpaj” umovima i srcima nista ne iskljucuj. Sve vas volim s druge strane oceana!🙂

    Reply

  2. Andrea
    May 23, 2012 @ 12:50:06

    Draga Bojana, veselim se svakom Tvom tekstu!🙂

    Reply

  3. Ana
    May 23, 2012 @ 14:05:02

    Hvala, radujem se tvojim mailovima i svemu do sada procitanom. Prihvatila sam razliku u vremenu, vise mi dan ne traje 30 sati…ucim plesati i uhvatiti balans izmedju I love you, I am sorry, pleas forgive me, thank you, jos uvijek padam i ustajem, sve manje i manje osudjujem sve vise i vise prihvacam. Duhovni zakoni uspjeha mi pomazu da vidim svoje neuspjehe i sve sto stoji izmedju, bilo je tesko donijeti odluku i krenuti u izazov koji sam nazvala radjanje na novo.

    Reply

  4. Sanja
    May 24, 2012 @ 13:41:25

    Draga Bojana, i dalje te redovito citam,nekad sam dobivala i mailove, ali u zadnje vrijeme ne. Saljem ti adresu pa me ukljuci u sva dogadanja… hvala ti.

    Reply

  5. Nada
    Jun 18, 2012 @ 12:42:22

    Pokušala sam poslati poruku da se želim prijaviti za jutarnje afirmacije i nisam uspjela. Ovim putem molim molim da me dodate na mailing listu. Hvala.
    Lijep pozdrav,
    Nada

    Reply

Leave a Reply

