Film Tajna

Uživajte, iako u tajni nije rečena najveća tajna i da li je to uopće tajna? Baš me zanima znate li o čemu se radi. Voljela bih vidjeti vaše komentare i odgovore  na to pitanje.

1 Comment (+add yours?)

  1. Marija
    Oct 11, 2012 @ 08:32:52

    Meni je “došla” u ruke prije 6 godina, kao naručena. Prolzila sam kroz tezak prekid koji se reflektirao na svim segmentima mog zivota i The Secret mi je doslovno odgovorila na sva pitanja. Otvorila mi je put prema svijetu vlastite odgovornosti za svijet koji nas okružuje, snagu misli i duha, te vaznosti vizualizacije i pravilne artikulacije svog “ja”. Meni je doslovno promijenila život, jer do tada su me svi “učili” drugačije. Taj tjedan sam ju odgledala valjda 20 puta, u čudu praveći bilješke i upijajući poput spužve. Sam video je dosta senzacionalistički napravljen, prvenstveno zbog američke publike, ali poana je jasna. I prvi put odgovorno tvrdim da je video bolji od knjige. Ja ju obožavam i preporučam svima.

    Reply

Leave a Reply

