Komentar na tečaj svjetlosnog tijela održan proteklog vikenda

Proteklog vikenda sam održala svoj prvi tečaj svjetlosnog tijela. Obzirom da je bio prvi, stavila sam promotivnu cijenu zbog čega sam dobila nekoliko poziva osoba koje drže slične ili iste tečajeve u kojima su iskazali svoje nezadovoljstvo “dumpiranjem” cijena. Iznenadili su me ti pozivi, jer duboko vjerujem da je cijena samo protuvrijednost energije koju osjećamo da smo spremni primiti za svoj rad i ona se mijenja ovisno o našem raspoloženju ili stavu prema životu i sebi.

Dugo sam vremena radila gratis, dok nisam shvatila da tijekom vremena koje posvećujem svojim klijentima nitko ne kuha umjesto mene  ili ne provodi vrijeme sa mojom djecom, te da nitko umjesto mene ne plaća moje račune ili puni moj frižider. Živimo u materijalnom svijetu s razlogom i trebamo se pobrinuti za svoje tijelo i sve fizičke aspekte života, a duhovnost sa time nije u sukobu, dapače. Što smo bolje sa sobom, to smo bolje i u fizičkom svijetu, privlačimo u svoj život obilje, zdravlje i sve što nam treba ili čini zadovoljstvo. Iz tog razloga mislim da je nepotrebno raspravljati o nečijim cijenama ili se baviti time što rade drugi, nego pozornost imati na sebi. Iz tog razloga prilikom kreiranja svojih cijena uvijek slušam svoj osjećam i nastojim da su takve da se ja sa njima osjećam ugodno i da drugi imaju osjećaj da su dobili puno više ili barem jednako nego  su dali. Sve ostalo za mene ne bi bilo prihvatljivo.

Iako svjetlosno tijelo prakticiram svakodnevno 2 godine, nisam se usudila držati tečaj sve dok nisam osjetila da sam sa njim na “ti”, da sam otpustila sve što me blokiralo da bih mogla stati ispred grupe i vibrirati sebe i ono što jesam, zvukom i pokretom. Proces sazrijevanja je trajao mjesecima, a jednako sam toliko pripremala i materijale. Odradila sam tečaj nebrojeno puta u svojoj mašti. Iz tog razloga, kada sam ga održavala, nisam se osjećala da ga držim prvi put.

Grupa je bila divna, baš onakva kakva je trebala biti. Jedni su trebali drugima, kako bi zajedno rasli i došli do spoznaja koje su im potrebne da još dublje žive sebe. I meni su trebali baš takvi kakvi su bili, divni tragači svoje unutarnje tišine, spremni za više i dalje, za nove razine i uvide.

Ove godine više neće biti novih grupa, a svi koji žele proći iskustvo pogleda na sebe iz novih dimenzija svjetlosti mogu se prijaviti za tečaj koji će se održati u prvoj polovici veljače.

Niže je komentar jednog sudionika tečaja, a niže stavljam i njegov odličan post o EU osjećaju, kojeg predlažem da svi isprobate, kako biste otkrili svoju esenciju.

KOMENTAR IVANA MODRUŠANA

MEDITACIJA NA EU OSJEĆAJ

Leave a Reply

