Poklonite si uvid u svoj vlastiti put i osobne anđeoske poruke za svaki mjesec 2013.

images

Otkrijte što vam poručuju  anđeli i arhanđeli vezano za vaš osobni put, kao i učenja koja vam donosi 2013. godina.

Donacija za uvid u pisanom obliku,  koji šaljem na vaš e-mail je 200 kn.

Kontaktirajte me na e-mail osobnisvemir@gmail.com

Uvid uključuje poruke za slijedeća pitanja:

– odakle dolazim, što je bila tema mog dosadašnjeg učenja i što sam već naučio?

– gdje sam sada i što je tema mog sadašnjeg učenja?

– što je moj slijedeći korak i koja će se slijedeća tema učenja otvoriti?

– u čemu je moja prepreka?

– odakle mi dolazi pomoć i koji mi anđeo pritom pomaže?

– što mi je cilj i koji je cilj mog sadašnjeg procesa učenja?

– koji mi anđeo pomaže da postignem cilj svog sadašnjeg procesa učenja?

– anđeosko vodstvo i poruka za svaki mjesec u 2013. godini.

S ljubavlju i zahvalnošću,

Bojana

Leave a Reply

